![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Chcete dostat ze svého webu maximum? Samotný tvůrce aplikace Google Analytics vám pomocí moderních metod odhalí, jak mít absolutní přehled o návštěvnosti a statistikách webu i reklamních kampaní, a zvláště pak, jak jim porozumět. Dostanete odpovědi na otázky: jaká reklamní kampaň je nejvhodnější či jaké indikátory sledovat. Naučíte se technikám vyhodnocování statistik a odhalíte nedokumentované funkce.
ISBN: | 978-80-251-2231-0 |
---|---|
EAN: | 9788025122310 |
Doporučená cena: | 397 Kč |
Počet stran | 336 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 5. 2. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 5 - Technické vědy |
![](/front-module/image/logo.png)