![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Proces globalizace se jeví v mnoha směrech jako nejednoznačný. Nabízí řadu příležitostí, ale je spojován i s vysoce negativními jevy. Autoři se zaměřili na problematiku ekonomické globalizace, kterou se snaží postihnout v širších filozofických, kulturních a sociálních souvislostech. První část knihy se zabývá globalizací z hlediska etiky. Nastoluje základní etické relevance tohoto procesu, problém spravedlnosti v ekonomické sféře, společenské odpovědnosti v podnikání a etiky komunikace. Analyzuje negativní jevy jakými jsou korupce, praní špinavých peněz nebo lobbing. Poukazuje na význam podnikatelské etiky v rámci globalizovaných trhů a v oblasti managementu.
ISBN: | 978-80-87071-62-5 |
---|---|
EAN: | 9788087071625 |
Doporučená cena: | 450 Kč |
Počet stran | 281 stran |
Datum vydání | 10. 7. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)