Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Franchising

Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.
ISBN:978-80-7552-661-8
EAN:9788075526618
Doporučená cena:320 Kč
Pořadí vydání 1.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Jiří Ctibor
Autor: Iva Horáčková
Nakladatelství Wolters Kluwer ČR, a. s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace