Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.
ISBN: | 978-80-7552-661-8 |
EAN: | 9788075526618 |
Doporučená cena: | 320 Kč |
Pořadí vydání |
1. |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Jiří Ctibor |
Autor: |
Iva Horáčková |
Nakladatelství |
Wolters Kluwer ČR, a. s. |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |