Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnostiPřípadová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009

Výzkum v oblasti politické komunikace, zejména v souvislosti s ověřováním teorie framingu (rámování), je v České republice opravdu na počátku. O možném účinku rámů (do kterých jsou zpravodajská sdělení zabalena) na formování politických postojů veřejnosti toho zatím víme poměrně málo. Autorka se proto pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší první ucelený náhled na teoretické vymezení framingu a jeho komplexní charakter v procesu politické komunikace. Představuje ucelenou metodologii jeho výzkumu a v rámci případové studie testuje potenciální účinek rámování na politické chování veřejnosti. V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak je definován a jak se projevuje framing v politické komunikaci? Co je podstatou zpravodajského framingu? Jak média vytváří rámy, do kterých zabalují svá sdělení? Jak mohou tyto rámy působit na politické chování diváků televizního zpravodajství? Jaké existují metodologické postupy pro vymezení a testování jejich účinku?

ISBN:978-80-7325-400-1
EAN:9788073254001
Doporučená cena:198 Kč
Počet stran 195 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 7. 10. 2016
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Centrum pro studium demokracie a kultury
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace