Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Formování image jako nástroje marketingového řízení firmyTeze disertační práce

Vytváření pozitivní image značky, firmy, konkrétního produktu je v dnešní době vysokého konkurenčního boje základním předpokladem úspěchu a zachování dlouhodobé firemní prosperity. Pojem image se stává součástí manažerského rozhodování, marketingových a komunikačních plánů. Budování pozitivní image je strategickým cílem řady firem a organizací.

ISBN:978-80-7454-070-7
EAN:9788074540707
Doporučená cena:117 Kč
Počet stran 54 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 8. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace