Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Formát

Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.

ISBN:978-80-251-2966-1
EAN:9788025129661
Doporučená cena:449 Kč
Počet stran 182 stran
Rozměr 160x230 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 7. 11. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Computer Press
Tématická skupina 5 - Technické vědy
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace