![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.
ISBN: | 978-80-251-2966-1 |
---|---|
EAN: | 9788025129661 |
Doporučená cena: | 449 Kč |
Počet stran | 182 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 7. 11. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press |
Tématická skupina | 5 - Technické vědy |
![](/front-module/image/logo.png)