![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nechcete už být ve světě marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! Odpovědi na otázky, jaké jsou současné marketingové postupy a co nám nabízejí, vám dá populárně, přístupně a vtipně napsaná příručka světoznámého autora Setha Godina.
ISBN: | 978-80-253-1120-2 |
---|---|
EAN: | 9788025311202 |
Doporučená cena: | 229 Kč |
Počet stran | 184 stran |
Rozměr | 190x120 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 10. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Překladatel: | Brejlová, Dagmar |
Nakladatelství | Jan Eisler - FRAGMENT |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)