S příchodem internetu se proměnila povaha sociálních vazeb a interakcí. Objevily se nové způsoby, jak utvářet sociální kontakty, prostory, kde je možné spolu komunikovat, ale i nástroje, prostřednictvím kterých tyto interakce mohou probíhat. Mezi nástroje, které přinášejí nové způsoby komunikace, patří i internetové sociální sítě. Autorka se zaměřila na nejpopulárnější z nich – na sociální síť Facebook. V polovině roku 2016 měl Facebook celosvětově 1,7 miliardy uživatelů, tento počet ale neustále narůstá. Nabízí se proto otázka, co je na Facebooku tak zajímavého a přitažlivého, proč se na něj lidé znovu a znovu přihlašují, proč ho většinou už neopouštějí a proč by ho vlastně měli (anebo mohli) opouštět.
ISBN: | 978-80-246-3306-0 |
---|---|
EAN: | 9788024633060 |
Doporučená cena: | 160 Kč |
Počet stran | 138 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 12. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Karolinum |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |