![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a stráty, zvýšit efektivitu komunikace a tim i produktivitu práce. Z dlouhodobého hlediska získáme tzv. nehmotná aktiva, která mají konkrétní ekonomické výstupy. Etické chování podniku se tak stává praktickou komparativní výhodou na trhu. Pokud chtějí být naše podniky trvale úspěšné v konkurenci ostatních a to i na zahraničních trzích, je systematická integrace etiky do jejich strategických plánů nutností.
ISBN: | 978-80-87071-45-8 |
---|---|
EAN: | 9788087071458 |
Doporučená cena: | 270 Kč |
Počet stran | 111 stran |
Datum vydání | 12. 11. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)