Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Etika v podnikové strategii

Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a stráty, zvýšit efektivitu komunikace a tim i produktivitu práce. Z dlouhodobého hlediska získáme tzv. nehmotná aktiva, která mají konkrétní ekonomické výstupy. Etické chování podniku se tak stává praktickou komparativní výhodou na trhu. Pokud chtějí být naše podniky trvale úspěšné v konkurenci ostatních a to i na zahraničních trzích, je systematická integrace etiky do jejich strategických plánů nutností.

ISBN:978-80-87071-45-8
EAN:9788087071458
Doporučená cena:270 Kč
Počet stran 111 stran
Datum vydání 12. 11. 2007
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství KEY Publishing s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace