Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Etika v podnikání a hodnoty trhu

Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.

ISBN:978-80-247-5545-8
EAN:9788024755458
Doporučená cena:289 Kč
Počet stran 200 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 4. 2016
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Grada Publishing, a.s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace