Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře“ nebo „štábní kultuře“, o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.

ISBN:978-80-7478-032-5
EAN:9788074780325
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 136 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 5. 2013
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Wolters Kluwer ČR, a. s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace