![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře“ nebo „štábní kultuře“, o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.
ISBN: | 978-80-7478-032-5 |
---|---|
EAN: | 9788074780325 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 136 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 5. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)