Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Entrepreneurship a Psychological Approach

This book Entrepreneurship: A Psychological Approach enriches our understanding of entrepreneurship from a psychological perspective. It presents the main theoretical concepts, research findings, and practical recommendations developed in the field of the psychology of entrepreneurship. Aiming to make the book easy to read and attractive, there are the different kinds of short illustrative elements included in every chapter. The authors are researchers and teachers of the psychology of entrepreneurship from different European countries. Key representatives in the discipline, investors, top managers and entrepreneurs are also invited to present their ideas.

ISBN:978-80-245-1642-4
EAN:9788024516424
Doporučená cena:338 Kč
Počet stran 204 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 14. 6. 2010
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk anglický
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace