Skripta jsou rozčleněna do osmi kapitol s ohledem na námětovou nebo formální uspořádanost textů, které nabízejí rozličná témata. Jsou to např. manažerské asociace, aktivity hudebního manažera, manažerské dovednosti, manažerská psychologie, propagace, firemní kultura aj. Z hlediska jazyka skripta předkládají materiály se stylistickou mnohotvárností. Materiály týkající se klasické hudby jsou psány „klasickou“ angličtinou, pasáže z prostředí komerčního využívají jazyka hovorového s četnými slangovými prvky, ukázka textu smlouvy představuje exaktní formulace právnického vyjadřování apod. Uvedené texty mohou posloužit studentům také jako zdroj informací, který jim dává nahlédnout i do „zákulisí“ běžné praxe řízení a organizace hudebního života v anglofonním světě.
ISBN: | 978-80-86928-60-9 |
---|---|
EAN: | 9788086928609 |
Doporučená cena: | 68 Kč |
Počet stran | 84 stran |
Rozměr | 290x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 8. 2009 |
Jazyk | anglický |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Janáčkova akademie múzických umění |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |