![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Učebnice pro pracovníky firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií. Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD.
ISBN: | 978-80-7238-606-2 |
---|---|
EAN: | 9788072386062 |
Doporučená cena: | 269 Kč |
Počet stran | 80 stran |
Rozměr | 195x260 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 2. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství Fraus, s.r.o. |
Tématická skupina | 11- Tělovýchova a sport |
![](/front-module/image/logo.png)