Učebnice je vytvořená pro studenty Vysoké školy ekonomické a další studenty, kteří se připravují na kariéru v obchodě, ekonomii a příbuzných oborech. Obsah knihy je založen na výsledcích výzkumu analýzy jazykových potřeb, který autoři provedli v roce 2015 mezi absolventy VŠE a jejich hlavními zaměstnavateli. Učebnice obsahuje dvanáct lekcí, z nichž osm pokrývá vybraná ekonomická témata a čtyři, jejichž záměrem je představit a procvičit klíčové dovednosti nezbytné pro efektivní komunikaci s kolegy a obchodními partnery. Cílem kurzu je aktivně zapojit studenty do procesu osvojování cizího jazyka za použití tradičních výukových metod a komunikativního stylu výuky.
ISBN: | 978-80-245-2210-4 |
EAN: | 9788024522104 |
Doporučená cena: | 294 Kč |
Počet stran |
288 stran |
Rozměr |
176x250 mm |
Datum vydání |
18. 09. 2017 |
Pořadí vydání |
1. |
Jazyk |
anglický |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Halka Čapková |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |