Kolektiv zkušených pedagogů a publicistů z Fakulty sociálních věd UK pod vedením B. Osvaldové a J. Halady připravil u nás dosud velmi postrádanou příručku, která bude vyhledávána nejen adepty studia žurnalistiky, ale i studenty tohoto oboru. V neposlední řadě bude dobře sloužit i profesionálním novinářům, pracovníkům redakcí novin a časopisů i dalších médií, ale i laikům. Na 600 hesel a odkazů poskytuje srozumitelný výklad pojmů nejen klasické žurnalistické terminologie (sloupek, aforismus, úvodník atd. včetně ukázek), ale i z oblasti tisku, rozhlasu, televize, knižního trhu, žurnalistické fotografie, polygrafie a elektronických médií.
ISBN: | 80-85983-76-1 |
EAN: | 9788085983760 |
Počet stran |
256 stran |
Datum vydání |
11. 5. 1999 |
Jazyk |
český |
Autor: |
Jan Halada |
Autor: |
Barbora Osvaldová |
Autor: |
kolektiv |