Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

EMOCEnomie – Vliv emocí na obchodní úspěch

Radost… překvapení… strach… vztek… smutek… odpor… pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje EMOCEnomie. Budete umět pracovat s emocemi například při: výběru zaměstnanců, řízení zaměstnanců, vedení organizací, jednáních vedoucích pracovníků. Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana.

ISBN:978-80-253-1057-1
EAN:9788025310571
Doporučená cena:599 Kč
Počet stran 352 stran
Rozměr 230x160 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 10. 2010
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Překladatel: Brejlová, Dagmar
Nakladatelství Fragment
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace