![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Radost… překvapení… strach… vztek… smutek… odpor… pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje EMOCEnomie. Budete umět pracovat s emocemi například při: výběru zaměstnanců, řízení zaměstnanců, vedení organizací, jednáních vedoucích pracovníků. Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana.
ISBN: | 978-80-253-1057-1 |
---|---|
EAN: | 9788025310571 |
Doporučená cena: | 599 Kč |
Počet stran | 352 stran |
Rozměr | 230x160 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 10. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Překladatel: | Brejlová, Dagmar |
Nakladatelství | Fragment |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)