![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Čtyři ze šesti kapitol jsou zaměřeny především na problematiku teorie profesionálního sportovního klubu spojené s cíli klubu, s fungováním sportovní ligy, včetně měření vyrovnanosti ligy. Druhá kapitola je věnována problematice kolektivního vyjednávání a úloze odborů v profesionálním sportu. S tím úzce souvisí i oceňování hráčů a k tomu účelu používané metodické přístupy, rozebírané ve třetí kapitole. Problematice vztahu klubu a fanouška je věnovaná čtvrtá kapitola, jsou zde přiblíženy i otázky identity a image klubu. Pátá kapitola se zabývá sportovním marketingem, klasifikacemi a marketingem ve sportu. Poslední kapitola je věnována volbě právních forem sportovních zařízení a specifickým managementem zařízení.
ISBN: | 978-80-245-1701-8 |
---|---|
EAN: | 9788024517018 |
Doporučená cena: | 129 Kč |
Počet stran | 122 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 25. 11. 2010 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)