Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Ekonomika sportu - vybrané kapitoly

Čtyři ze šesti kapitol jsou zaměřeny především na problematiku teorie profesionálního sportovního klubu spojené s cíli klubu, s fungováním sportovní ligy, včetně měření vyrovnanosti ligy. Druhá kapitola je věnována problematice kolektivního vyjednávání a úloze odborů v profesionálním sportu. S tím úzce souvisí i oceňování hráčů a k tomu účelu používané metodické přístupy, rozebírané ve třetí kapitole. Problematice vztahu klubu a fanouška je věnovaná čtvrtá kapitola, jsou zde přiblíženy i otázky identity a image klubu. Pátá kapitola se zabývá sportovním marketingem, klasifikacemi a marketingem ve sportu. Poslední kapitola je věnována volbě právních forem sportovních zařízení a specifickým managementem zařízení.

ISBN:978-80-245-1701-8
EAN:9788024517018
Doporučená cena:129 Kč
Počet stran 122 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 25. 11. 2010
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace