![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Cílem práce je postihnout jazykovou ekonomii a její projevy v jednotlivých jazykových plánech (fonetickém, morfologickém, syntaktickém a lexikálním). Jedná se o jev, který je jednou z hybných sil v jazyce, snižuje zátěž mluvčího i posluchače (mentální, artikulační), je však v rovnováze s jazykovou redundancí, jež umožňuje zachovat srozumitelnost komunikace. V souvislosti s ekonomií se zabývá také písmem a neverbální komunikací.
ISBN: | 978-80-244-3274-8 |
---|---|
EAN: | 9788024432748 |
Doporučená cena: | 199 Kč |
Počet stran | 138 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 3. 2013 |
Jazyk | český, francouzský |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)