Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Ekonomické chování. Díl I. Chování spotřebitelů a výrobcůPříběhy o lidech, firmách a hospodaření vlády

Ekonomie je věda o chování lidí, firem a vlád. Základními principy ekonomického myšlení jsou princip porovnání nákladů a prospěchu a princip rozhodování na základě mezních hodnot. Chování podle těchto principu se označuje jako racionální a znamená, že určitou činnost by měli jedinci, firmy i vlády vykonávat jen tehdy, když dodatečný prospěch z ní je větší nebo alespoň stejný jako dodatečné náklady na ni vynaložené. Náklady musí zahrnovat též cenu příležitosti. Kniha vysvětluje chování spotřebitelů a výrobců pomocí příběhů, které uvedou čtenáře do problematiky srozumitelným a laskavým způsobem.

ISBN:978-80-87681-00-8
EAN:9788087681008
Doporučená cena:230 Kč
Počet stran 181 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 1. 10. 2013
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Vydavatelství A plus
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace