![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Text titulu je rozdělen do tří základních částí. První vysvětluje základní terminologii, shrnuje klasifikaci služeb e-governmentu, přitom specifická pozornost je věnovaná tzv. e-participaci a roli e-governmentu v reformě public managementu. Představeny jsou hlavní trendy e-governmentu v politikách a projektech EU a vybraných členských států. Druhá část zachycuje vývoj e-governmentu v ČR, včetně příslušných legislativních změn, a upozorňuje na vybrané problémy vznikající v praxi. Samostatně se věnuje nejviditelnějším aktuálním projektům e-governmentu ústřední správy – projektu Czech POINT, datovým schránkám a základním registrům. Ve třetí části jsou představeny hlavní nástroje hodnocení, např. ekonomické analýzy či modely kvality elektronických služeb a služeb e-governmentu.
ISBN: | 978-80-7400-261-8 |
---|---|
EAN: | 9788074002618 |
Doporučená cena: | 390 Kč |
Počet stran | 288 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 3. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)