Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+Teze disertační práce

Tato práce se zaměřuje na jedno z často diskutovaných témat 21. století, a to stárnutí populace. Cílem disertační práce je vytvoření modelu etické a efektivní marketingové komunikace zaměřené na cílový segment 55+. Trh nabídky volnočasových služeb byl vybrán jako klíčový trh pro tuto cílovou skupinu především proto, že právě volnočasové aktivity výrazně ovlivňují způsob a kvalitu života této cílové skupiny obyvatel. Pro vytvoření modelu efektivní a etické marketingové komunikace byl realizován výzkum prostřednictvím focus group a dotazníkového šetření. Hlavní výsledky práce jsou zpracovány do přehledného grafického modelu, který obsahuje efektivní (preferované) nástroje marketingové komunikace cílové skupiny, jejich pohled na etickou stránku marketingové komunikace a způsob trávení volného času. Součástí modelu je také detailní přehled, který je rozdělen do čtyř částí podle věku (55 – 64 let, 65 let a více) a pohlaví respondentů. Výzkum práce byl realizován také z pohledu samotných firem. Bylo zjišťováno, zda firmy vytváří speciálně zacílené marketingové činnosti pro tuto skupinu obyvatel a pokud ano, tak jak. Kromě výzkumu realizovaného v České republice, byl v práci proveden výzkum i v Norsku, který pomohl k získání jiného pohledu na danou problematiku. Norsko bylo pro tento výzkum vybráno záměrně, protože patří k zemím, které jsou nejlépe hodnoceny v oblasti stáří a kvality života starších lidí.
ISBN:978-80-7454-719-5
EAN:9788074547195
Počet stran 44 stran
Datum vydání 29. 12. 2017
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Petra Barešová
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/41609/bare%C5%A1ov%C3%A1_2017_teze.pdf?sequence=4&isAllowed=y
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace