Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Efektivní marketingPrůvodce drobným podnikáním

Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak využívat výhodné distribuční cesty, správně koncipovat image a využívat reklamy k dosažení maximálního odbytu. Tabulky, grafy i přehledné nabídky tipů a rad, dotazníky a kontrolní seznamy vám nabídnou cestu k snadnému pochopení nejrůznějších aspektů, které jsou spojené s úspěšným marketingem.

ISBN:80-242-0893-8
EAN:8024208938
Doporučená cena:259 Kč
Počet stran 192 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 1. 1. 2003
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Překladatel: Langmajer Josef
Nakladatelství EUROMEDIA GROUP, a.s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace