![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak využívat výhodné distribuční cesty, správně koncipovat image a využívat reklamy k dosažení maximálního odbytu. Tabulky, grafy i přehledné nabídky tipů a rad, dotazníky a kontrolní seznamy vám nabídnou cestu k snadnému pochopení nejrůznějších aspektů, které jsou spojené s úspěšným marketingem.
ISBN: | 80-242-0893-8 |
---|---|
EAN: | 8024208938 |
Doporučená cena: | 259 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 1. 2003 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Překladatel: | Langmajer Josef |
Nakladatelství | EUROMEDIA GROUP, a.s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)