![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
„Už zase zákazníci kritizovali komunikaci našich prodavačů,“ rozčílil se ředitel ke svým vedoucím. „Chci, aby se to do příštího pondělí zlepšilo.“ Vedoucí se po schůzce rozešli, ale jasno neměli. „Co vlastně myslí tou komunikací?“. Účelem knihy je stimulovat vaše vlastní úvahy a myšlenky o komunikaci. Měly by vás přimět identifikovat praktické způsoby, pomocí nichž dokážete zlepšit komunikaci.
ISBN: | 80-86851-10-9 |
---|---|
EAN: | 8086851109 |
Doporučená cena: | 199 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Rozměr | 156x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 1. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Překladatel: | Tušlová Kateřina |
Nakladatelství | Alfa Publishing |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)