![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku.
ISBN: | 80-7300-195-0 |
---|---|
EAN: | 8073001950 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 352 stran |
Rozměr | B5 |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 13. 6. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | BEN - technická literatura |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)