Kniha je koncipována jako vysokoškolská učebnice monografického charakteru s primárním zacílením na sféru pregraduální a postgraduální přípravy učitelů ekonomických předmětů, na segment manažerů vzdělávání a lektorů z praxe dalšího vzdělávání, přiměřeně též na přípravu doktorandů a začínajících akademických pracovníků a sekundárně na širokou sféru interesentů v decizní sféře vzdělávání včetně všech zájemců o hlubší vhled do teorie vzdělávání. Autoři navazují na systematický model didaktického systému a jeho teoreticko-metodologické rozpracování v prvním tištěném vydání, modernizují jej aktualizací v duchu nové legislativy, soudobých relevantních trendů vzdělávání v mezinárodním rozměru, moderních koncepcí vzdělávání, perspektivních vzdělávacích strategií spojených s digitalizací, sdílením zdrojů, evaluačními procesy a řízením kvality ve vzdělávání, aktivizujících edukačních a učebních stylů a inovativních přístupů ke konstrukci modelů řízení výuky, přiléhavých aktuálním potřebám vzdělávací praxe a zaměstnavatelů.
ISBN: | 978-80-245-2516-7 |
EAN: | 9788024525167 |
Doporučená cena: | 239 Kč |
Počet stran |
254 stran |
Datum vydání |
02. 09. 2024 |
Pořadí vydání |
1. v elektronické podobě |
Jazyk |
český |
Typ souboru |
PDF |
Autor: |
Pavel Krpálek |
Autor: |
Katarína Krpálková Krelová |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
10 - Učebnice |