Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Dyslectic and Dysgraphic Learners in the EFL Classroom: Towards an Inclusive Education Environment

Learning foreign languages by learners with learning disorders is seen by some experts as “the ultimate foreign language education challenge” (c.f. DiFino & Lombardino, 2004). Its complexity and necessary interdisciplinarity (educational studies, medicine, special pedagogy, and special psychology) may be the reason why, comparing to other fields of language pedagogy, it remains the area with many open questions and a rather limited number of researchers looking for answers (e.g. Bernard, 2000; Cain & Oakhill, 2007; DiFino & Lombardino, 2004; Dinklage, 1971; Gajar, 1987; Ganschow & Sparks, 2001; Ganschow et al., 1991; Kormos & Kontra, 2008; Kormos & Smith, 2012; Schwarz, 1997; Sparks, 2001, 2005, 2006; Sparks, Ganschow, & Javorsky, 1998; Wight, 2015 and others).
ISBN:978-80-7454-793-5
EAN:9788074547935
Počet stran 88 stran
Datum vydání 26. 11. 2018
Pořadí vydání První
Jazyk anglický
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Silvia Pokrivčáková
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Vydané elektronicky - určeno pouze pro studenty UTB ve Zlíně
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace