![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha amerického investičního stratéga a behaviorálního ekonoma určená nejen podnikatelům a investorům, kteří chtějí přijímat lepší rozhodnutí, probírá obvyklé myšlenkové chyby, jichž se při rozhodování dopouštějí vysoce inteligentní pracovníci odborných profesí. S využitím příběhů a případových studií prezentuje pravidla umožňující takovým chybám předcházet a rozpoznat situace, v nichž byste měli „měřit dvakrát“ – znovu se zamyslet a přijmout rozhodovací strategie, které jsou mnohem efektivnější, třebaže mohou být v rozporu s vaší intuicí.
ISBN: | 978-80-7261-270-3 |
---|---|
EAN: | 9788072612703 |
Doporučená cena: | 389 Kč |
Počet stran | 224 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 18. 3. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Grusová, Irena |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)