Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Dobré jméno firmy

Publikace upozorňuje na důležitost etického a kreativního myšlení a doplňuje výuku a praxi managementu v ambiciózní a inovační společnosti. Cílem je inspirovat čtenáře k překonávání rutiny a neetických metod v managementu, na které doplácí celá společnost a navíc poškozují její dobré jméno.

ISBN:80-86851-45-1
EAN:8086851451
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 168 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 1. 11. 2006
Jazyk český
Vazba pevné desky, plátěný potah, přebal
Nakladatelství Alfa Publishing
Tématická skupina 0 - Teologie, duchovní nauky
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace