![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Adam Lashinsky ve své knize zachycuje to, čemu nový generální ředitel Applu Tim Cook říká „naše kouzlo“. I to, jak touto magií drtí klasické manažerské poučky na prach. Zabývá se všemi prvky unikátního přístupu Applu k designu, budování značky či konkurenci, a analyzuje, jakým směrem se Apple vydá v klíčových oblastech výroby i firemní kultury po smrti Steva Jobse.
ISBN: | 978-80-251-3778-9 |
---|---|
EAN: | 9788025137789 |
Doporučená cena: | 269 Kč |
Počet stran | 216 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 18. 3. 2013 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Computer Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)