Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.

ISBN:978-80-7261-255-0
EAN:9788072612550
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 180 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 1. 2013
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Překladatel: Pondělíček, Jiří
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace