Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.
ISBN: | 978-80-7261-255-0 |
---|---|
EAN: | 9788072612550 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 180 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 1. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Pondělíček, Jiří |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |