Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Didaktika účetnictví - vybrané problémyRozvoj myšlení v taxonomii podle Blooma

Publikace je určena studentům hlavní a vedlejší specializace učitelství navazujícího magisterského studia, posluchačům doplňujícího pedagogického studia a učitelům předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Rozvádí metodologické, věcné a formální aspekty spojené s implementací problematiky českých účetních předpisů a mezinárodních účetních standardů IFRS do vzdělávacích programů střední škol v aktuálním znění. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na shrnutí hlavních poznatků z výzkumu současného stavu výuky účetnictví na obchodních akademiích, vytváření předpokladů k pochopení učiva a zvláštnosti výuky IFRS v předmětu účetnictví z hlediska vzdělávacích a výchovných strategií a vytváření systému učiva. Publikace uvádí didaktický rozbor vybraných témat, shrnuje nejdůležitější změny v české účetní legislativě s přímým dopadem na výuku účetnictví na středních školách a věnuje se využití Bloomovy taxonomie ve výuce účetnictví v podobě příkladů s různou náročností. Pro každé téma jsou uvedeny vhodné vyučovací metody a organizační formy výuky.

ISBN:978-80-245-2178-7
EAN:9788024521787
Doporučená cena:284 Kč
Počet stran 139 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 1. 2017
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace