![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Příručka je pojata jako úvod do studia základních problémů výuky cizích jazyků. Jde především o metadidaktiku cizích jazyků, čili o pojmový systém didaktiky cizích jazyků, o filozofii, logiku a metodologii vědy. Jejím přednostním posláním není předmětnou oblast, v daném případě cizojazyčné vyučování a učení, optimalizovat, formulovat preference těch či oněch řešení, nýbrž jde o něco jiného – o sebepoznání. Význam metavědy, resp. metateorie pro cizojazyčné vyučování a učení spočívá v tom, že přispívá k definování kategorií a pojmů, které bývají vykládány a aplikovány přibližně, nejasně, nebo dokonce nepatřičně. Přitom nejde jen o formální, akademickou záležitost. Jde i o otázku navýsost praktické důležitosti, protože jasné kategorie a pojmy umožňují spolehlivá praktická řešení. Publikace je určena didaktikům cizích jazyků, učitelům cizích jazyků a studentům učitelství cizích jazyků.
ISBN: | 978-80-200-2274-5 |
---|---|
EAN: | 9788020022745 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran | 212 stran |
Rozměr | 130x200 mm |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 16. 4. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |
![](/front-module/image/logo.png)