![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.
ISBN: | 978-80-251-3245-6 |
---|---|
EAN: | 9788025132456 |
Doporučená cena: | 499 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 7. 11. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press |
Tématická skupina | 10 - Učebnice |
![](/front-module/image/logo.png)