Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Designové myšlení

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.

ISBN:978-80-251-3245-6
EAN:9788025132456
Doporučená cena:499 Kč
Počet stran 192 stran
Rozměr 160x230 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 7. 11. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Computer Press
Tématická skupina 10 - Učebnice
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace