oblastí se značným potenciálem. Publikace se zabývá samotným design
managementem a jeho vlivu na firmu nejen ve vztahu k marketingu. Cílem
publikace je poskytnout ucelený pohled na design management a zhodnocení
přístupu k designu ve firmách v ČR.
Současná teorie řešené problematiky je selektována do tří bloků. První část se
věnuje teorii design managementu, od teoretických pojmů až po konkrétní
způsoby a současná řešení. Druhá část se věnuje myšlení o designu - tzv. design
thinking. Následuje teoretické spojení mezi designem a marketingem.
Další kapitoly se věnují provedenému výzkumu, jeho metodám a výsledkům.
Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazníkového šetření. Respondenti
byli osloveni e-mailem a pocházeli z firemní sféry (manažeři, majitelé,
pracovníci marketingového oddělení, designéři). Ke kvantitativní zhodnocení
výsledků výzkumu byly použity základní statistické ukazatele. Výsledky byly
vizualizovány pomocí sloupcových, mozaikových, paprskových a bodových
grafů. Stanovené hypotézy byly statisticky testovány a verifikovány. Pro
přehlednější vyjádření dosavadního vývoje bylo provedeno komparativní
srovnání nejdůležitějších zjištění.
ISBN: | 978-80-7454-678-5 |
EAN: | 9788074546785 |
Počet stran |
192 stran |
Datum vydání |
29. 12. 2017 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Jan Kramoliš |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |
| Neprodejná publikace. |