Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Design Management ve firmách v České republice

oblastí se značným potenciálem. Publikace se zabývá samotným design managementem a jeho vlivu na firmu nejen ve vztahu k marketingu. Cílem publikace je poskytnout ucelený pohled na design management a zhodnocení přístupu k designu ve firmách v ČR. Současná teorie řešené problematiky je selektována do tří bloků. První část se věnuje teorii design managementu, od teoretických pojmů až po konkrétní způsoby a současná řešení. Druhá část se věnuje myšlení o designu - tzv. design thinking. Následuje teoretické spojení mezi designem a marketingem. Další kapitoly se věnují provedenému výzkumu, jeho metodám a výsledkům. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazníkového šetření. Respondenti byli osloveni e-mailem a pocházeli z firemní sféry (manažeři, majitelé, pracovníci marketingového oddělení, designéři). Ke kvantitativní zhodnocení výsledků výzkumu byly použity základní statistické ukazatele. Výsledky byly vizualizovány pomocí sloupcových, mozaikových, paprskových a bodových grafů. Stanovené hypotézy byly statisticky testovány a verifikovány. Pro přehlednější vyjádření dosavadního vývoje bylo provedeno komparativní srovnání nejdůležitějších zjištění.
ISBN:978-80-7454-678-5
EAN:9788074546785
Počet stran 192 stran
Datum vydání 29. 12. 2017
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Jan Kramoliš
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Neprodejná publikace.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace