Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Design logaAnalýza úspěchu 300 mezinárodních značek

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.

ISBN:978-80-251-3608-9
EAN:9788025136089
Doporučená cena:590 Kč
Počet stran 240 stran
Rozměr 191x265 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 10. 10. 2011
Vazba kniha, šitá vazba
Jazyk český
Nakladatelství Computer Press, a. s.
Tématická skupina 10 - Učebnice
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace