Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu. Neochota podstupovat rizika, nepružnost, izolace manažerů od každodenního provozu, spoléhání na externí konzultanty, nebezpečí byrokracie, nekonzistentní firemní komunikace - to jsou jen některá z rizik, na něž kniha upozorňuje s využitím příkladů z podnikové praxe i z každodenního života. Autor klade důraz na "lidskou stránku" podnikání, na vlastnosti a chování manažerů, protože chyb se nedopouštějí podniky, ale jednotlivci. Pokud se podniky či manažeři začínají řídit jedním nebo více z popsaných "přikázání", ocitají se na cestě vedoucí k jistému podnikatelskému nezdaru.
ISBN: | 978-80-7261-215-4 |
---|---|
EAN: | 9788072612154 |
Doporučená cena: | 280 Kč |
Počet stran | 164 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 4. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Škapová, Hana |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |