Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Deset zaručených způsobů jak neuspět v podnikání

Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu. Neochota podstupovat rizika, nepružnost, izolace manažerů od každodenního provozu, spoléhání na externí konzultanty, nebezpečí byrokracie, nekonzistentní firemní komunikace - to jsou jen některá z rizik, na něž kniha upozorňuje s využitím příkladů z podnikové praxe i z každodenního života. Autor klade důraz na "lidskou stránku" podnikání, na vlastnosti a chování manažerů, protože chyb se nedopouštějí podniky, ale jednotlivci. Pokud se podniky či manažeři začínají řídit jedním nebo více z popsaných "přikázání", ocitají se na cestě vedoucí k jistému podnikatelskému nezdaru.

ISBN:978-80-7261-215-4
EAN:9788072612154
Doporučená cena:280 Kč
Počet stran 164 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 29. 4. 2010
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Překladatel: Škapová, Hana
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace