![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Autor po 35 letech, kdy jako Montessori učitel pracoval s dětmi, mládeží i dospělými, chce ukázat, jak mu filozofie Marie Montessori pomohla na cestě k předávání poznatků a zkušeností o celostním učení. Tato kniha by měla umožnit i jiným lidem, kteří mají co do činění s dětmi, aby se na výchovu dokázali podívat novým způsobem. Děti a mládež se musí dnes více než dříve učit cíleně se rozhodovat mezi protichůdnými hodnotami, názory a životními styly, aby cíle, jež si samy zvolí, dokázaly vzít za své. Schopnost sepětí s cíli se však u dnešních lidí vytrácí, a právě na překonání tohoto nedostatku se musí naše výchova zaměřit především. Hlavním smyslem připraveného prostředí podle Montessori filozofie je napomoci tomu, aby dítě v našem světě dobře fungovalo. Dítě by si mělo osvojit podobné dovednosti jako všichni ostatní a možná díky Montessori materiálům dospět k výkonu ještě o něco lepšímu. Dospělí se neustále strachují a pochybují o tom, zdali je správné nechat dítě, aby se rozvíjelo jiným způsobem. Řada dětí v učitelské praxi autora byla s to učitelům i rodičům předvést, že dítě se může naučit číst, psát a počítat i zcela jinými postupy s nejrůznějšími možnostmi a svým vlastním tempem.
ISBN: | 978-80-7500-051-4 |
---|---|
EAN: | 9788075000514 |
Doporučená cena: | 295 Kč |
Počet stran | 65 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 4. 4. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: | Matlák, Patrik |
Překladatel: | Martínková, Lenka |
Nakladatelství | Maitrea a.s. |
Tématická skupina | 11- Tělovýchova a sport |
![](/front-module/image/logo.png)