Publikace uvádí a vysvětluje podstatu a užití vybraných 150 manažerských metod a technik. Metody a techniky jsou rozděleny do skupin podle činností a oblastí, ve kterých jsou manažery používány. A to v základních manažerských činnostech – jedná se o rozhodování, plánování, organizování, vedení a kontrolování a dále ve specifických oblastech managementu – v prognózování, ve strategickém plánování, v řízení marketingu, ve finančním řízení, v řízení změn, v projektovém managementu, v personální práci, v sebeřízení a řízení kvality. Publikaci doplňují výsledky výzkumu aplikace manažerských metod a technik v praxi.
ISBN: | 978-80-7329-380-2 |
---|---|
EAN: | 9788073293802 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 266 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 8. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Repronis, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |