![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Adam Grant boří mýtus, že ti dobří vždy skončí poslední, vyhaslí jako sopka a zbití jak psi. Dokazuje, že dárci mají větší pravděpodobnost stát se šampiony. Zajímá vás, jak a proč dárci převládají na vrcholu žebříčku úspěšnosti? Autor knihy vás seznámí s úspěšnými dárci z nejrůznějších oborů, včetně konzultantů, právníků, doktorů, inženýrů, prodejců, spisovatelů, podnikatelů nebo finančních poradců. Úspěšní dárci mají jedinečný přístup k aktivitám ve čtyřech klíčových oblastech: vytváření sítě kontaktů, spolupráci, vyhodnocování a ovlivňování druhých. Zjistíte, jaké jsou PŘÍNOSY DÁVÁNÍ: * jak rozvíjet vztahy s novými známými a posilovat vazby s těmi stávajícími * co je třeba k produktivní spolupráci s kolegy a jak získat jejich respekt * jak hodnotit ostatní, posoudit a rozvíjet talent druhých * objevíte nové strategie prezentování, prodávání, přesvědčování a jednání. Dozvíte se, jaká jsou ÚSKALÍ DÁVÁNÍ: * jak se dárci mohou bránit vyhoření a tomu, aby se stali rohožkami agresivnějších lidí * jak se schopní dárci umí vyhnout pádu na dno žebříčku úspěšnosti.
ISBN: | 978-80-265-0133-6 |
---|---|
EAN: | 9788026501336 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 312 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 2. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)