![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho \"7 návyků skutečně efektivních lidí\" a \"8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti\". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.
ISBN: | 978-80-7261-176-8 |
---|---|
EAN: | 9788072611768 |
Doporučená cena: | 420 Kč |
Počet stran | 352 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 12. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Lisa, Aleš |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)