Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Děti a reklama

Reklama představuje jeden z nejagresivnějších diskurzů současnosti. Všichni jsme jí obklopováni a ovlivňováni. I děti. Nebo především děti? Tato studie přináší základní poučení o reklamním diskurzu a dále zkoumá, jak jsou právě dětští příjemci vyzbrojeni vůči reklamnímu působení. Zároveň hledá odpovědi na následující otázky: Jsou děti ve věku povinné školní docházky tzv. mediálně gramotné? Dokážou identifikovat reklamu, porozumět reklamnímu textu, dešifrovat reklamní strategie? Chápou účel reklamy? Jak se jejich schopnosti vnímat kriticky mediální diskurs vyvíjí a na čem závisí?

ISBN:978-80-86807-44-7
EAN:9788086807447
Doporučená cena:110 Kč
Počet stran 108 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 10. 10. 2010
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Nakladatelství Bor
Tématická skupina 13 - Krásná literatura
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace