Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Dějiny reklamy

Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte.
ISBN:978-80-7391-266-6
EAN:9788073912666
Počet stran 336 stran
Datum vydání 29. 9. 2009
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Autor: Marc Loiseau
Autor: Stéphane Pincas
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace