Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte.
ISBN: | 978-80-7391-266-6 |
EAN: | 9788073912666 |
Počet stran |
336 stran |
Datum vydání |
29. 9. 2009 |
Vazba |
kniha, vázaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Marc Loiseau |
Autor: |
Stéphane Pincas |