Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. Kniha provšechny, jejichž hlavní náplní práce je kreativita.
ISBN: | 978-0-500-28733-0 |
EAN: | 9780500287330 |
Počet stran |
272 stran |
Datum vydání |
9. 6. 2008 |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
anglický |
Autor: |
Mario Pricken |