Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Creative Advertising

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. Kniha provšechny, jejichž hlavní náplní práce je kreativita.
ISBN:978-0-500-28733-0
EAN:9780500287330
Počet stran 272 stran
Datum vydání 9. 6. 2008
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk anglický
Autor: Mario Pricken
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace