![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Competitive Intelligence se zabývá systematickým sběrem informací, získávaných převážně z externích informačních zdrojů, jejich vyhodnocováním a presentací. Jedná se o celou paletu metod a postupů opírajících se o informační management, znalostní management a psychologii, jejichž smyslem je vybudovat efektivní most mezi těmi, kteří „znají“ (knowledge owners) a těmi, kteří rozhodují (decision makers). Ve skriptech je popsán celý zpravodajský cyklus Competitive Intelligence, tj. formulace zadání, sběr dat, analýza získaných informací a presentace závěrů. Jedná se poměrně mladou disciplinu a vydaná skripta jsou vůbec první česky psaná vysokoškolská skripta, která se této problematice věnují.
ISBN: | 978-80-245-1603-5 |
---|---|
EAN: | 9788024516035 |
Doporučená cena: | 214 Kč |
Počet stran | 98 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 12. 2009 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)