Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Competitive Intelligence

Competitive Intelligence se zabývá systematickým sběrem informací, získávaných převážně z externích informačních zdrojů, jejich vyhodnocováním a presentací. Jedná se o celou paletu metod a postupů opírajících se o informační management, znalostní management a psychologii, jejichž smyslem je vybudovat efektivní most mezi těmi, kteří „znají“ (knowledge owners) a těmi, kteří rozhodují (decision makers). Ve skriptech je popsán celý zpravodajský cyklus Competitive Intelligence, tj. formulace zadání, sběr dat, analýza získaných informací a presentace závěrů. Jedná se poměrně mladou disciplinu a vydaná skripta jsou vůbec první česky psaná vysokoškolská skripta, která se této problematice věnují.

ISBN:978-80-245-1603-5
EAN:9788024516035
Doporučená cena:214 Kč
Počet stran 98 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 12. 2009
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace