![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství – poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a podobně. Vždy se jedná o obecný úvod a poté jsou zařazeny relevantní příspěvky odborníků a publicistů, kteří téma rozvíjejí a také popisují, jak využívají materiály ve své činnosti. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost. Několik autorů a autorek popisuje svoji zkušenost s bulvárem a bulvárními médii. Bulvarizace je slovo, které se v poslední době objevuje poměrně často.
ISBN: | 978-80-246-3229-2 |
---|---|
EAN: | 9788024632292 |
Doporučená cena: | 180 Kč |
Počet stran | 144 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 1. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Karolinum |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |