Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Co je branding?

Aktuální průvodce prezentuje branding, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý využít při práci s brandingem. Zajímavý popis jednotlivých prvků, kde je lze aplikovat a čeho dosáhnout. Kniha přibližuje i know-how designu, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání a kultury prodeje a současně řeší problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Ideální inspirace pro designéry a další profesionály.

ISBN:978-80-7391-167-6
EAN:9788073911676
Doporučená cena:399 Kč
Počet stran 256 stran
Rozměr 170x220 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 1. 2009
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Autor: Heller, Jan
Překladatel: Novotná, Jana
Nakladatelství Nakladatelství Slovart, s.r.o.
Tématická skupina 10 - Učebnice
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace