![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Aktuální průvodce prezentuje branding, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý využít při práci s brandingem. Zajímavý popis jednotlivých prvků, kde je lze aplikovat a čeho dosáhnout. Kniha přibližuje i know-how designu, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání a kultury prodeje a současně řeší problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Ideální inspirace pro designéry a další profesionály.
ISBN: | 978-80-7391-167-6 |
---|---|
EAN: | 9788073911676 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Rozměr | 170x220 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 1. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Autor: | Heller, Jan |
Překladatel: | Novotná, Jana |
Nakladatelství | Nakladatelství Slovart, s.r.o. |
Tématická skupina | 10 - Učebnice |
![](/front-module/image/logo.png)