Každý (i začínající) uživatel osobního počítače se setkává s počítačovou grafikou, ať už je to přímo v operačním systému nebo některých programových aplikacích. S výkonovým nárůstem počítače se stále více uplatňuje 3D počítačová grafika. Ta v současné době nachází uplatnění v oblastech CAD/CAM, počítačových hry nebo při reklamní a filmové tvorbě a jedná se bezesporu o velice zajímavou oblast, která láká mnohé počítačové uživatele. Celý obsah této knihy pojednává o programu Blender. Jde o volně šířitelný, multiplatformní (dostupný pro několik operačních systémů) a zároveň hardwarově nenáročný poměrně silný nástroj určený pro práci s 3D grafikou. Umožňuje modelovat jednotlivé objekty i sestavovat rozlehlé scény.
ISBN: | 80-7300-203-5 |
---|---|
EAN: | 8073002035 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 248 stran |
Rozměr | 160×230 mm |
Pořadí vydání | 1 |
Datum vydání | 1. 12. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | BEN - technická literatura |
Tématická skupina | 5 - Technické vědy |