Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Bez loga

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

ISBN:80-7203-671-8
EAN:8072036718
Doporučená cena:548 Kč
Počet stran 512 stran
Rozměr B5
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 3. 5. 2005
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Kaas Pavel
Nakladatelství Argo, spol. s r.o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace