![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka — až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
ISBN: | 80-7363-010-9 |
---|---|
EAN: | 8073630109 |
Doporučená cena: | 548 Kč |
Počet stran | 536 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 2. 5. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Autor: | Vít Mrázek |
Ilustrátor: | obálka Pavel Růt |
Překladatel: | Pavel Kaas |
Nakladatelství | Dokořán s.r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)